فقط به خاطر تو....
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید اینجا عکس تمامی ماشین های سنگین موجود در استان مازندران قابل مشاهده هست هدف ما در این انجمن گرامی داشتن شغل رانندگی و ارج نهادن به آن است


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 31212
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران)
جمعه 18 بهمن 1392برچسب:مازندران,سوادکوه,زیراب, :: 23:32 ::  نويسنده : حسین دل برده

این پشت کامیونی رو تقدیم میکنم که محمود داداش گل که عاشق مازندران بخصوص سوادکوه هستش....



نظرات شما عزیزان:

ایران۶۸-ارشیا
ساعت21:18---23 بهمن 1392
باحاله-نشون دهنه علاقه زیاده صاحبش به زادگاهشه_جدید دارم سر بزن داوش حسین...

محمود
ساعت22:28---20 بهمن 1392
سلام.دمت گرم دادا غافلگیرم کردی ایولا اسیرتم داغانتم دادا من کوچیکتم فقط به خاطر تو اپلود کردم....

مسعود ایران 14
ساعت13:28---19 بهمن 1392
نوشته ی قشنگیه

علی IR46
ساعت7:51---19 بهمن 1392
ایولا عجب چیزی نوشته...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران) و آدرس hossein62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.